Cím Nélkül Pheatertől

voltam már börtönben
de mindenki félt tőlem
ezért kiengedtek

voltam már szent helyen
de mindenki félt tőlem
ezért kiküldtek

voltam a föld alatt,
mindenki vacogva
tuszkolt ki a világra

voltam a csillagok mellett
és azok is rádöbbentek,
hogy jobb nekem idelenn,

voltam már szerelmes
de mindenki félt tőlem
mert a többi is retteg

 

inkább itt maradok,
és egy szép napon,
majd félni fogok magamtól

Pheater

Címkék: vers félelem lelki pheater

A bejegyzés trackback címe:

https://tintakonnyek.blog.hu/api/trackback/id/tr992491558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása