Maradjon Legalább

ezer vélemény, akarat,
vérben futó jelszavak,
maradjon legalább nekem,
megvakuló két barna szemem,

diktált elvek, demagóg,
éles késük csontig hatol,
maradjon legalább nekem,
süketülő kagyló-fülem,

pénzért élve, dolgozva,
kezem ázva a mocsokban,
maradjon legalább nekem,
rozsdásodó acél kezem,

erőszakkal élve lassan,
folyik a vér, hozzászoktam,
maradjon legalább nekem,
lassan verő vörös szívem,

én mégis ezért harcolok,
ha csak egy név is maradok,
táblán gyász-kertekben,...
maradjon legalább nekem;

Péter, született Csepelen

Címkék: vers élet küzdelem kitartás pheater

A bejegyzés trackback címe:

https://tintakonnyek.blog.hu/api/trackback/id/tr422491710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása