Soraink közt

Soraink közt ott a lényeg,
Mert más nem veszi észre,
papírra vetem hát végleg,
Ennél többet ér az élet,

Sírhattok nekem, ti lények,
Torkain ott van rég zsineg,
Imádkoztok egy áldott kézhez,
Hogy magának húzza azt meg,

Elfed a föld, így ér véget,
Lelkét kileheli a porfészek,
homokból hordott tok-féle,
összeroskad... jajj úgy félek,

Reszket, mert tudja, remélte,
az egész végén csak eképpen
Így került papírra, mondatvégre,
... Fejeződik lassan a mondat be.
 

Soraink közt ott a lényeg,
Mert más nem veszi észre,
papírra vetem hát végleg,
Ennél többet ér az élet,

Sírhattok nekem, ti lények,
Torkain ott van rég zsineg,
Imádkoztok egy áldott kézhez,
Hogy magának húzza azt meg,

Elfed a föld, így ér véget,
Lelkét kileheli a porfészek,
homokból hordott tok-féle,
összeroskad... jajj úgy félek,

Reszket, mert tudja, remélte,
az egész végén csak eképpen
Így került papírra, mondatvégre,
... Fejeződik lassan a mondat be.

Soraink közt ott a lényeg,
Mert más nem veszi észre,
papírra vetem hát végleg,
Ennél többet ér az élet,

Sírhattok nekem, ti lények,
Torkain ott van rég zsineg,
Imádkoztok egy áldott kézhez,
Hogy magának húzza azt meg,

Elfed a föld, így ér véget,
Lelkét kileheli a porfészek,
homokból hordott tok-féle,
összeroskad... jajj úgy félek,

Reszket, mert tudja, remélte,
az egész végén csak eképpen
Így került papírra, mondatvégre,
... Fejeződik lassan a mondat be.

Pheater

Címkék: vers gondolat emberek pheater

A bejegyzés trackback címe:

https://tintakonnyek.blog.hu/api/trackback/id/tr532491612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása