Cím Nélkül Pheatertől 2.

 

én még gyerek vagyok,
és szoktam álmodni,
hogy néha fáj a karom,
és nem tudok lábra állni,


én már öreg vagyok,
és szoktam álmodni,
hogy átölel az anyukám,
és enged játszani,

én még vidám vagyok,
és szoktam álmodni,
hogy halottak vagytok,
és meghalt mindenki,


én már szomorú vagyok,
és szoktam álmodni,
hogy éltek, s virultok,
és hogy akartok élni,


én még magyar vagyok,
és szoktam álmodni,
hogy az kell, amit nem kapok,
és nem tudok belenyugodni,

 


én még élek,
és szoktam álmodni,
hogy nem remény ez,
és el tudok aludni

Címkék: élet halál álom fiatalság öregség pheater

A bejegyzés trackback címe:

https://tintakonnyek.blog.hu/api/trackback/id/tr532491560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása