Vers Yuliától

 

Ábránd a holdfényben

Tekintetem az őrangyalunkra szegezem,
Amint ezüstös fényt sír ablakomra.
Ekkor mintha letámadna emlékezetem,
Tükrök mintha apró tavakká váltak volna.


Ezekből kicsiny patakok erednek,
S ezüstös arcomon végig peregnek.
Mintha kristályt látnék elporladni,
Majd egyszer csak vízzé válni.

Őrangyal elbújt, csak a sok csillag mosolyog.
Ó, mint sok millió hab gyöngyöcske,
Mily felpezsegni látszik egy pohárból.


Hazugság! Nem kell nekem innen elmennem,
Világot fellelnem!
Ez nekem a mesevilág,
Nem, hogy elhagyom én hazám.

Az idő viszont hamar elfutott,
Őrangyal is már aludni ballagott.
Kényszert érzek, hogy hasonlót tegyek,
S elmém végre nyugovóra lelhet.

Ez már egy más világ.
Ez a vágyak végtelen óceánja.
Itt már nincsenek szabályok,
S itt megtehetem, melyek
Igaz világban már csak álmok.

 


Yulia

Címkék: vers kortárs holdfény másvilág lelki ábránd yulia

A bejegyzés trackback címe:

https://tintakonnyek.blog.hu/api/trackback/id/tr912491551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása